↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات :11 قسمتی از متن فایل دانلودی : - مطالعه بازار و پيش بيني فروش : اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يک واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يکديگر مقايسه کرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به جمع آوري اطلاعات اوليه بيشتري در مورد بازار آن محصول پرداخت . بازار هر محصول بستگي به ميزان عرضه آن محصول ( مقدار توليدات داخلي بعلاوه واردات ) و نيز به ميزان تقاضاي آن محصول ( مقدار صادرات و مصرف داخلي ) دارد . پس از برآورد تقريبي اين دو کميت و همچنين تخمين قيمتي مناسب براي حال و آينده آن محصول ؛ نوبت آنست که سهمي از بازار را که در آينده توسط توليدات واحد ص ...